Ugeplan

Ugeplan i Børneuniversets børnehave

Ugeplanen for den enkelte stue er skrevet på tavlerne ved døren. Ugeplanen sendes også ud via Aula. En god ide, tag et billede af ugeplanen for dit barns stue evt. med din mobil.

Husk, at der skal kunne være plads til ændringer. I så fald vil det blive skrevet på uge-tavlen. Eventuelle ændringer vil så vidt muligt blive lagt ind på Aula, så hurtigt som muligt.

De tre stuer i Børneuniversets børnehave:
I denne forbindelse vil vi yderligere forklare, at vi i børnehaven har 3 stuer med egen Ugetavle;
Mælkevejen (blå),
Regnbuen (grøn)
Solstrålen (gul).
Hver stue har hver sin farve, forstået på den måde, at de beskeder, der vedrører den enkelte stue, bliver trykt på dennes farve.
Det er ikke for at være helt autistisk, men for at give et overblik for alle, således det giver mulighed for, at man som forældre hurtig kan danne sig et overblik over, hvad der vedrører ens barn/familie.